Dua edenin,Rabb'im demesi,
>Allah'ın "Buyur ey kulum" demesinin ta kendisidir...
> Birisi her gece kalkıp
>Allah'ı anıyor, O'na dua ediyordu. Şeytan ona dedi: Ey Allah'ı çok anan
>kişi! Bütün gece Allah deyip çağırmana karşılık seni buyur eden var mı?
>Sana bir tek cevap bile gelmiyor, daha ne zamana kadar dua
>edeceksin?
> Adamın gönlü kırıldı, başını
>yere koydu ve uyudu . Rüyasında ona şöyle dendi: Kendine gel, uyan! Niye
>duayı, zikri bıraktın? Neden usandın? Adam: Buyur diye bir cevap gelmiyor
>ki, kapıdan kovulmaktan korkuyorum, dedi.
> Bunun üzerine ona dendiki: Senin Allah
>demen, O'nun buyur demesi sayesindedir. Senin yalvarışın, Allah'ın senin
>ruhuna haber uçurmasındandır. Senin çabaların, çareler araman, Allah'ın
>seni kendine yaklaştırması, ayaklarındaki bağları çözmesindendir. Senin
>korkun, sevgin, ümidin Allah'ın lütfunun kemendidir. Senin her Ya Rabbi
>demenin altında, Allah'ın buyur demesi vardır. Gafilin, cahilin canı, bu
>duadan uzaktır. Çünkü Ya Rabbi demeye izin yok ona. Ağzında da kilit var,
>dilinde de. Zarara uğradığı zaman, ağlayıp sızlamasın diye Allah ona dert,
>ağrı, sızı, gam, keder vermedi. Bununla anla ki, Allah'a dua etmeni,
>O'nu çağırmanı sağlayan dert, dünya saltanatından iyidir. Dertsiz dünya
>soğuktur. Dertliyken yapılan dua gönülden kopar.
>
selam ve dua ile... B)B)B)
>Allah'ın "Buyur ey kulum" demesinin ta kendisidir...
> Birisi her gece kalkıp
>Allah'ı anıyor, O'na dua ediyordu. Şeytan ona dedi: Ey Allah'ı çok anan
>kişi! Bütün gece Allah deyip çağırmana karşılık seni buyur eden var mı?
>Sana bir tek cevap bile gelmiyor, daha ne zamana kadar dua
>edeceksin?
> Adamın gönlü kırıldı, başını
>yere koydu ve uyudu . Rüyasında ona şöyle dendi: Kendine gel, uyan! Niye
>duayı, zikri bıraktın? Neden usandın? Adam: Buyur diye bir cevap gelmiyor
>ki, kapıdan kovulmaktan korkuyorum, dedi.
> Bunun üzerine ona dendiki: Senin Allah
>demen, O'nun buyur demesi sayesindedir. Senin yalvarışın, Allah'ın senin
>ruhuna haber uçurmasındandır. Senin çabaların, çareler araman, Allah'ın
>seni kendine yaklaştırması, ayaklarındaki bağları çözmesindendir. Senin
>korkun, sevgin, ümidin Allah'ın lütfunun kemendidir. Senin her Ya Rabbi
>demenin altında, Allah'ın buyur demesi vardır. Gafilin, cahilin canı, bu
>duadan uzaktır. Çünkü Ya Rabbi demeye izin yok ona. Ağzında da kilit var,
>dilinde de. Zarara uğradığı zaman, ağlayıp sızlamasın diye Allah ona dert,
>ağrı, sızı, gam, keder vermedi. Bununla anla ki, Allah'a dua etmeni,
>O'nu çağırmanı sağlayan dert, dünya saltanatından iyidir. Dertsiz dünya
>soğuktur. Dertliyken yapılan dua gönülden kopar.
>
selam ve dua ile... B)B)B)